niedziela, 6 stycznia 2013


No cześć ! Jak tam u was ? Przez ostatni czas nic nie dodawałam , ponieważ nie miałam pomysłów na ciekawe posty , ale wracam z nowym zapałem. :*

Jak wam minęły święta  ? Mi bardzo szybko. Na wigilii była przyjemna atmosfera. Niema to jak siedzenie przy stole i śpiewanie kolęd oraz dzielenie się opłatkiem <3 Następne dni świąt również były udane. Wraz z ciocia i kuzynką chodziłyśmy z naszymi małymi kolędnikami :) Pilnowałyśmy ich. Nachodziłyśmy się jak nigdy ! Było warto :)

Sylwester był SUPER ! Przyjechały do mnie 3 kuzynki ; Karolina , z http://loveskijumping.blogspot.com/ , Izabela i Sylwia , z  http://polishtwins.blogspot.com/ . Było cudownie :) Mniej więcej około godziny 12:00 poszłyśmy na łyżwy . Izabela dopiero uczyła się jeździć , ponieważ nigdy nie miała motywacji do zaczęcia nauki :* Kilka razy upadła ale nauczyła się . Po łyżwach wróciłyśmy zmęczone i wyczerpane. Nie miałyśmy sił na nic więcej , a tu jeszcze sylwester. Po obiedzie udałyśmy się na zakupy do sklepu kupiłyśmy balony i przeróżne smakołyki :) Po powrocie szykowałyśmy się na sylwestra :*:) Później było już z górki. Zaczęłyśmy się bawić na całego. W pewnym momencie postanowiłyśmy pójść po koleżankę Madzię :) ... Z Magdą bawiłyśmy się wspaniale! Następnie , wybiła północ , szampan , fajerwerki ... NOWY ROK ! ... Nigdy nie zapomne tego Sylwestra :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz